A DISNOU, realitzem tot tipus de lletres corpòries per a empreses o esdeveniments puntuals en metacrilat, a mesura del client i sota petició.
Les lletres corpòries tenen un clar objectiu, que és mostrar el seu logotip, marca o missatge en lletres 3D o relleu en metacrilat, per a així destacar-ho sobre el pla de qualsevol paret, sobre un cristall o damunt de qualsevol superfície, i així potenciar la seva imatge corporativa.
Les lletres corpòries són una de les solucions més actuals, elegants i cridaneres per a la retolació de qualsevol empresa o esdeveniment.
Existeixen múltiples possibilitats per a aquest tipus de rètols en metacrilat, en quant a formes, grandàries o colors. Disposem d’una gran carta de diferents tons per a aconseguir el color o efecte desitjat.
Podem pressupostar el seu projecte amb uns preus molt competitius, ja que som fabricants directes, sense intermediaris.
RÈTOLS I RÈTOLS EXTERIORS
Restaurants, fàbriques, hotels, naus industrials o centres comercials necessiten rètols o rètols en metacrilat, per a donar a conèixer el seu negoci amb elements fidels a la seva imatge. Aquests han de transmetre el missatge corporatiu i publicitaris al públic alhora que captar l’atenció dels clients.
Els rètols o rètols de gran grandària són un element que identifica la marca alhora que és una eina publicitària efectiva, comunicant la nostra situació a distància amb els clients potencials d’una forma vistosa i professional.
Aquests rètols, aconsegueixen el seu major èmfasi en ser il·luminats, mitjançant lluminàries externes, o llum interior, pre-instal·lada i estanca.
RETOLACIÓ INTERIOR
Un altre aspecte imprescindible és la retolació en interiors en metacrilat, ja que aconseguim una continuïtat d’imatge amb l’exterior i oferim informació de forma neta i elegant.
Les lletres corpòries en metacrilat, reforcen la marca una vegada el client està en l’empresa o negoci, és un mitjà directe i eficaç per a aconseguir cridar l’atenció dels clients.
Tot està destinat a fer que el client es senti més còmode i s’acosti al seu producte, sigui per motius estètics, promocions especials o lemes d’empresa, però sempre estratègics.